FLORENCE - TUSCANY, ITALY | TRAVEL

Ipak sam uspela da smislim kako da napišem post o Firenci! Kao što sam već rekla, fotografije su mi nestale zajedno sa hard diskom. :/ Međutim, pošto sam dosta toga kačila na svoj Instagram (@jelisavetadj), odlučila sam da te fotografije iskoristim i ovde!

Poslednji dan na ovom putovanju smo proveli u Firenci. Ujutru smo u Montekatiniju imali doručak, zatim smo upakovali stvari i krenuli ka ovom divnom gradu! U Firenci ima toliko toga da se vidi da jedan dan nikako nije dovoljan i zato imam veliku želju da se vratim u ovaj grad. Toliko toga nisam videla. Mislim da sam to shvatila tek kad su mi se utisci slegli. I sam vodič nam je turu po Firenci radio iz dva dela, jer nam je svima bio potreban mali odmor nakon nekog vremena pešačenja i konstantne priče o gradu, istoriji i umetnicima.

Ono što će, možda, neke zanimati jeste muzej Ufici (link na Vikipediji) koji se nalazi u samom centru grada. Malopre sam našla informaciju da su cene poskupele na 20 evra za dnevnu ulaznicu. Međutim, ono što je problem jeste to što ako budete išli na ovo kružno putovanje nikako nećete imati vremena da uđete unutra. Red je toliko veliki i tome treba posvetiti čitav jedan dan. Našla sam da se u jeku sezone čeka i po 6h samo za ulazak.

food & shopping
Što se tiče hrane, izbor restorana, kafića i poslastičarnica je ogroman. Međutim, dosta je skupo. Sećam se da smo jedno parče pice platili 5 evra! Čini mi se da je to u tom trenutku još izgledalo i kao najpristupačnije. Što se tiče kupovine, dok vam vodič bude pokazivao grad, videćete i pijacu gde se prodaju ručno rađene torbe, kaiševi i novčanici od kože, kao i još dosta drugih zanimljivh stvari! U centru se nalaze i luksuzne radnje, ali i fast fashion brendovi Zara, H&M, i sl. Tako da je Firenca, kao i Bolonja, idealna za mini šoping! U Firenci se nalazi i Primark, nažalost ne u centru. Ustvari, u Firenci može da se radi i vidi toliko toga, i zato jedan dan definitivno nije dovoljan.

Migone candy shop
Na fotografiji levo se nalazi paketić sa čokoladama iz radnje Migone koja se nalazi u samom centru Firence i gde se prodaju slatkiši upakovani u zanimljive kese i kutije, a prodaju se i na meru. Ja nisam probala, međutim, kada smo došli nazad u Srbiju, morala sam da proguglam malo više, i naišla sam na dosta recenzija koje kažu da čokolada nije nešto, i da je cela stvar u lokaciji i ovim slatkim pakovanjima. Šteta, jer stvarno cela prodavnica i ove kutije izgledaju prelepo! Ali eto, čisto informacija za one koji će ići na ovo putovanja, i neki moji utisci.

I ovo je moj poslednji post sa ove toskanske ture! Osećala sam se lepo dok sam pisala ovih pet postova, jer sam se detaljno prisećala svega vezanog za ovo putovanje, a definitivno je bilo jedno od najboljih na kojima sam do sada bila! Italija je prelepa! Barem svi gradovi koje sam ja posetila do sada, tako da već razmišljam kako bi bilo divno da se ovde vratim ponovo! Barem u Firencu na par dana. Haha, možda jednom!